Vodafone premiará a diez empresas e instituciones en una gala homenaje a Cataluña por los 25 años de innovación y liderazgo conjunto
Saltar ao contido principalSaltar ao pé de páxina

Vodafone premiará a diez empresas e instituciones en una gala homenaje a Cataluña por los 25 años de innovación y liderazgo conjunto

Vodafone rinde homenaje a Cataluña con la celebración del 25º aniversario de Vodafone Empresas en una exclusiva gala que se celebra este jueves, 6 de noviembre, en Barcelona. La operadora concederá 10 premios a empresas e instituciones para conmemorar una relación sólida construida sobre la confianza, la transformación digital y el compromiso compartido hacia el futuro.

Vodafone

Vodafone / Cedida

Os premios son os seguintes:

• Premio Honorífico 25 Aniversario de Vodafone Empresas

• Premio Construíndo Futuro Administración Pública

• Premio Construíndo Futuro Xestión da auga

• Premio Construíndo Futuro Enerxía

• Premio Construíndo Futuro Redes Críticas

• Premio Construíndo Futuro Sanidade

• Premio Construíndo Futuro Farma

• Premio Construíndo Futuro Retail

• Premio Construíndo Futuro Industria

• Premio Construíndo Futuro Social

A gala reunirá a líderes políticos, institucionais, empresariais e actores do ecosistema tecnolóxico catalán, para render tributo á capacidade transformadora do territorio e ao desenvolvemento dixital da rexión. Este acto reafirma o posicionamento de Cataluña como polo de atracción tecnolóxica e subliña o papel de Vodafone como conector de talento, coñecemento e investimento.

Estes Premios 25º Aniversario son un recoñecemento ás empresas e institucións que foron clave nesta traxectoria compartida, polo seu carácter pioneiro, a súa colaboración estratéxica e a súa capacidade de impulsar a transformación dixital en distintos sectores. “Durante este cuarto de século, as empresas catalás foron un verdadeiro motor de innovación. Moitas delas acompañáronnos desde o principio e con esta homenaxe quixemos recoñecer a súa confianza, a súa visión e o seu impacto real na sociedade”, sinalou Alejandro Carballo, director territorial de Vodafone en Cataluña.

Desde a súa chegada a Cataluña no inicio de século, Vodafone acompañou a miles de empresas, administracións públicas e cidadáns na súa transformación dixital. Con máis de 2 millóns de clientes particulares e centos de miles de clientes de empresa na rexión, a operadora construíu unha relación firme, baseada na proximidade, o servizo e a capacidade de adaptarse ás necesidades locais.

Tecnoloxía con propósito e visión a longo prazo

Cataluña é un dos territorios nos que Vodafone despregou infraestruturas tecnolóxicas máis avanzadas. A súa rede 5G en Cataluña xa alcanza 630 municipios, incluídas zonas rurais e continúa evolucionando cara ao modelo 5G SA (standalone), máis eficiente, fiable e preparado para a industria e os servizos públicos. Como parte desta evolución, Vodafone participa en programas como o Plan UNICO 5G e traballa con institucións locais para promover modelos de colaboración público-privada que permitan levar conectividade de nova xeración ao 100 % do territorio.

Así mesmo, puxo en marcha en Cataluña o primeiro Centro de Innovación e Ciberseguridad Móbil da compañía, que proporciona servizos críticos a empresas e institucións de toda España. Estas actuacións enmárcanse nunha folla de ruta que contempla investimento en redes seguras e de calidade en Cataluña, destinada á innovación no ámbito da ciberseguridad desde o novo centro situado na rexión.

Compromiso coa economía local e a contorna empresarial

Vodafone mantén unha relación estreita co tecido produtivo catalán. Só no último exercicio, canalizou máis de 80 millóns de euros en compras locais directas a provedores con sede en Cataluña, reforzando o seu impacto económico positivo de forma sostida e transparente. Así mesmo, asinou un novo protocolo de incidencias con concellos cataláns para mellorar a comunicación con alcaldes e responsables municipais en caso de incidencias relevantes na rede. Esta ferramenta reforza a coordinación institucional e o compromiso coa calidade do servizo.

Tracking Pixel Contents