TERRAZAS A CORUÑA Cambios en la normativa de terrazas en A Coruña: ahora permitirán a los bares algo que ya hacían algunos
Saltar ao contido principalSaltar ao pé de páxina

Cambios en la normativa de terrazas en A Coruña: ahora permitirán a los bares algo que ya hacían algunos

Los hosteleros deberán hacer figurar este aspecto en la solicitud de la licencia, en la que tendrán que detallar sus dimensiones y diseño

La normativa vigente la prohíbe, aunque algunos locales lo incumplen

Terraza de un establecimiento de la avenida de la Marina. |  Víctor Echave

Terraza dun establecemento da avenida da Mariña. | Víctor Echave

A Coruña

As terrazas dos establecementos de hostalería da Coruña poderán exhibir publicidade no seu mobiliario, segundo sinala o borrador da nova ordenanza municipal sobre estas instalacións, aínda que os empresarios que opten por facelo sufrirán unha recarga na taxa que paguen por colocar as cadeiras e mesas na vía pública. A contía dese suplemento non figura no borrador, xa que terá que ser incluída na ordenanza fiscal que determinará o ano que vén o custo da instalación das terrazas.

A normativa aínda vixente prohibe a colocación de publicidade tanto nas terrazas como en «calquera dos seus elementos», aínda que admite a posibilidade de que se exhiba o nome do establecemento ou o seu logotipo, sempre que sexa con «dimensións discretas e estéticas», para o que deberá recibir a autorización municipal.

A pesar da existencia desta regulamentación, nas terrazas coruñesas é posible ver toldos, cadeiras e mesas nas que aparecen marcas publicitarias, algunhas das cales patrocinan o mobiliario deses locais. En calquera caso, o seu tamaño e visibilidade é moito menor que o habitual hai anos, xa que adoita limitarse a logotipos de reducidas dimensións.

Na proposta da nova ordenanza admítese a colocación de publicidade no mobiliario, aínda que «deberá indicarse expresamente» na solicitude da terraza que presenten os hostaleiros, na que ademais «deberá quedar reflectida en canto a dimensións e deseño na documentación técnica» que será necesario presentar.

Esa publicidade, ademais, terá que respectar os criterios estéticos recolleitos no borrador da ordenanza. Do mesmo xeito que coa normativa vixente, non se considerará publicidade o nome ou o logotipo do establecemento que se coloque en toldos, antucas ou biombos cando cumpra as «dimensións discretas e estéticas» que figuran no texto da nova norma.

A prohibición do uso de publicidade tamén se estende coa regulación actual ás terrazas acristaladas da praza de María Pita, en cuxas estruturas metálicas e vidros, así como no mobiliario utilizado no seu interior, non aparecen mensaxes deste tipo. Pero non sucede así co empregado por algúns dos establecementos que as posúen fóra deses cubículos, xa que tanto cadeiras e mesas como toldos locen a mesma publicidade que os locais doutros lugares da cidade.

O novo modelo de terrazas proposto polo Concello para este emblemático espazo, que consisten nun toldo enrollable a dúas augas similar ao empregado nas rúas de San Sebastián, si admitirá a posibilidade de que se coloque publicidade nelas, aínda que unicamente nos faldones laterais, xa que estará prohibido exhibila nas cubertas.

Subscríbeche para seguir lendo

Tracking Pixel Contents